KORT OM VESTNES HUNDEKLUBB

Etter flere års samarbeid med en annen hundeklubb, ble Vestnes Hundeklubb (VHK) stiftet i 2002. I februar 2003 ble VHK en samarbeidende klubb under Norsk Kennel Klubb (NKK).

I alle disse år har vi vært en aktiv klubb som årlig har arrangert større landsomfattende hundeutstillinger. Det er også  blitt arrangert valpekurs, dressurkurs, valpeshow, miljøtrening, utstillingstrening, agilitykurs osv. Dette skal vi selvfølgelig fortsette med!! Målet er det samme, å ha et aktivt og variert hundemiljø med noe som kan passe for enhver hund, rase eller"ikke-rase"........ og ikke minst enhver hunde-eier!!

Klubben har disponert et innegjeret område på Gjermundnes for treff/trening helt til i våren 2012. Da inngikk klubben en langtidsleie med Furland I.L. for leie av deres område på Furland  og har flyttet all aktivitet i klubben dit.

(Se også under knappen Treningsbanen  for mer informasjon).

Ta gjerne kontakt med oss for en kjekk hundeprat:)