"PLASSEN"

Vestnes Hundeklubb sin treningsbane på Furland.

Som medlem av Vestnes Hundeklubb er vi så heldige å ha tilgang til ei utrolig fin inngjerdet treningsbane. Vi har også egen hall så vi har perfekte treningsforhold uansett årstid og værforhold.

Tirsdag, onsdag og torsdag er de faste treningsdagene. Vi starter som regel kl. 18 og holder på ett-par timer. Tirsdag er avsatt til ringtrening, onsdag er avsatt til sosialt treff, torsdag er avsatt til rallytrening. Disse dagene er det opptatt fra kl. 18.00.

Når det er kurs på området er det kun tilgjengelig for de som deltar på kurset. Kurs er informert om på hjemmesiden og på Facebooksiden til klubben, i tillegg henges det opp lapp på inngangsdøra.

Når det ikke er kurs eller faste treningstider kan området fritt brukes av medlemmene.

Treninger foregår stort sett her hele året, utenom skoleferiene og helligdager.

Hjertelig velkommen til  Vestnes Hundeklubb !

Høsten 2013 kunne vi ta vår nye treningsbane "Plassen" i bruk !

Vestnes Hundeklubb har inngått en langtids-kontrakt med Furland IL om leie av deres område på Furland de neste 20 åra (fra 2011). Stedet ligger mer midt i kommunen enn området vi har disponert de siste åra på Gjermundnes og blir derfor lettere tilgjengelig for flere av klubbens medlemmer. Det er både større og bedre på alle måter for klubbens aktiviteter og kanskje kan vi også arrangere kommende utstillinger i VHK`s regi , her.

Vegbeskrivelse:  Furland ligger midt i mellom Vestnes og Tomrefjord. Ta av fra hovedvegen mot               Ny jord, (der 60 sona slutter når du kommer fra Vestnes). Kjør ca. 200 m og ta av på første avkjørsle til høyre             .....så kommer du til Furland IL sin idrettsbane. Den ligger bak det gule (nå det røde klubbhuset) midt på bildet.

Slik så området ut da vi startet arbeidet på den nye treningsbanen til VHK, høsten 2011.

Og under viser en bildeserie slik området fremsto utpå høsten 2013,

da vi tok den nye området i bruk. Bare litt maling og finpuss gjenstår !